Rexel Contact Center – Kundens hjälp i vardagen

Rexel Contact Center är en rikstäckande kundtjänst som har öppet på vardagar kl. 8–16 (från 4.6.2018). Kontakta våra Contact Center-säljare i allt som rör produkter, beställning, leveranser och tjänster. Deras gedigna kompetens bygger på starka tekniska kunskaper, lång erfarenhet från branschen och bred produktkännedom. Contact Center-personalens kunskaper upprätthålls genom bl.a. regelbundna produktutbildningar.

Contact Centers viktigaste uppgift är att sköta kundernas ärenden säkert och effektivt! Tjänsterna är bara ett telefonsamtal eller ett mejl bort, och Contact Centers säljare sköter dina ärenden säkert och pålitligt. Svarstiderna hålls så korta som möjligt och inkommande mejl behandlas samma dag. På så sätt kan kunderna arbeta utan avbrott eftersom de får information snabbt.

Contact Center hjälper kunder på alla håll i Finland. Finsk- och svenskspråkiga kunder har olika telefonnummer. Förutom att ta direkta samtal svarar Contact Center även på samtal som vidarebefordras från Rexels säljare. Kunderna kan även be att bli uppringda av en bestämd person.

Contact Centers uppgifter:

  • beställningar via telefon, e-post och fax
  • frågor kring eShop- och EDI-beställningar
  • frågor om tillgång
  • frågor om leveranstid
  • telefonrådgivning: försäkringar, garantier m.m.
  • produktinformation
  • ändringar i kunduppgifter
  • leveransreklamationer
  • transportförsäkring

 

Tillgänglighet

Contact Center hjälper kunderna vardagar kl. 8.00–16.00 från 4.6.2018.

Contact Center
Tel. 040 9224 880
Fax. 010 5093 879
contact.center(at)rexel.fi

Contact Center/svensk kundtjänst
Tel. 040 9224 888
Fax. 010 5093 879
contact.center(at)rexel.fi

Contact Center/Industrikunder
Tel. 040 9224 883
Fax. 010 5093 879
teollisuus(at)rexel.fi

Contact Center/El- och telenätkunder
Tel. 040 9224 884
Fax. 010 5093 879
stvp(at)rexel.fi