Rexelin asiakastyytyväisyys huippuluokkaa

Rexelin NPS tänä vuonna 49

Olemme viime vuosina panostaneet asiakaspalveluun, ja kova työ tuo tulosta, sillä tämän vuoden asiakastyytyväisyyskyselyssä saimme parhaat arvosanat Rexelin mittaushistoriassa! Kyselyssä NPS (Net Promoter Score eli suosittelijaindeksi) oli 49, ja nousua edelliseen vuoteen oli jopa 30 %.

Erityisesti vastauksissa kiiteltiin hyvää palvelua, asiantuntevaa myyntitiimiä, toimivaa logistiikkaa, sekä 24/7-pääsyä myymälöihin. Viime vuonna uudistimme edellisten asiakaspalautteiden perusteella myymälävalikoimaamme, ja myös siitä tuli paljon kehuja.

Uusi myymälävalikoima on monipuolisempi ja laajempi, ja jatkamme myös tänä vuonna valikoiman kehittämistä asiakastarpeiden perusteella.

Haastavasta koronatilanteesta huolimatta pyrimme jatkossa entistä useammin henkilökohtaiseen kontaktointiin, ja toivomme, että pian päästäisiin myös järjestämään tapahtumia ja koulutustilaisuuksia ihan kasvotusten.

Kiitämme kaikkia teitä asiakkaitamme, tästä on hyvä lähteä kohti syksyn projekteja!